fredag 30. mars 2007

Vår i Oslo

Her er et lite glimt av våren i Oslo.

Her skal jeg bo til neste år. I den rødbrune blokka med hvite/gule verandaer på. Det er kirkeveien 108. Diggbart.
Sjekk! Folk som sitter ute på bakken. Klaaart vårtegn. Og en mann i t-skjorte som hører på musikk.Dagens handel ble to cd-er. Eller, egentlig var det bare en, men siden jeg kjøpte en norskprodusert cd fikk jeg en cd til gratis. Så det ble altså 4 cd-er til 80 kr (de var dobbeltcd-er, begge to). Ikke verst. Ja, en så perfekt dag, og så avsluttes den med grillpølser. Sjekk dette salige bildet av en grill. Ser ut som om den har skikkelig åsyn fra oven...
Hva har du gjort denne dagen?

5 kommentarer:

Ingar T. Hauge sa...

Aaah, det er nesten så jeg kaster meg på flyet tilbake til Oslo for å bli med på grillinga!

Heldigvis har jeg mye bedre mat å fortære her:-)

Anonym sa...

hei kathrine! står til?

Anonym sa...

Jeg er hjemme i herlige Grimstad. I dag skal jeg vende nesa mot Kr.sand. Himmelen er blå, temperaturen er herlig og vårskoa er på. Fantastisk med vår. Nårti kommer du hjem? -eller er du kanskje hjemme?

Hallvard sa...

Her var mange fine bilete. Om eg ikkje sit lenge med pcen, så skal eg ta ein tur ut og gå på tur og prøve å ta nokre bilete, t. d. av beverdammen. Så skal eg legge ut på bloggen.

Kult at du har kjøpt BigBang-CD, det er ei god dobbelplate, der har du dei beste hitsa samla :)

Kathrine Løsnesløkken sa...

Ingar: Det blir mye grilling. Nyt Japan mens du kan ;-). Rolf har forresten snakka om en grilling-get-togheter etter påske.

Geir: Wow! Hei på deg og, ja :-). Så kos å få kommentar fra deg.

Elisabeth: Grimstad, Grimstad, alle vi liker deg... osv. Jeg kommer hjem til onsdag. Forresten kos å få kommentar av deg og, hehe. Det har jeg ikke fått før.

Hallvard: Ja, gjør det. Et bilde sier mer enn 1000 ord ;-). Ja, den BigBang-cden er kjempebra. Særlig den akkustiske delen. Hmmm... den andre cd-en har jeg ikke åpnet engang. Jeg er ikke veldig overrasket over at den var gratis...

Nå ser vi i et speil, i en gåte, da skal vi se ansikt til ansikt.
Nå forstår jeg stykkevis, da skal jeg erkjenne fullt ut,
slik Gud kjenner meg fullt ut.
1 Kor 13,12