onsdag 25. april 2007

Samboeren Kathrine

Nå blir jeg samboer til høsten. Og så tenkte jeg litt med meg selv, "Lurer på hvordan jeg er å bo sammen med?" Så kom jeg på noen pro's og con's for å bo med meg.

Pro's

-Kathrine er ei ryddig jente.
-Kathrine er relativt god til, og glad i, å lage mat.
-Kathrine ser lite på tv, så den får samboeren ha for deg selv (for det meste).
-Kathrine er fleksibel i musikksmaken.
-Kathrine er interessert i det meste av samtaleemner.



Con's

-Kathrine har stort og tjukt hår, derav tilsvarende håravfall (no good, no good at all)...
-Kathrine hater skitne og rotete bad og kjøkken.
-Kathrine hører veldig mye på musikk.
-Kathrine har store humørsvigninger (men det går ikke så ofte utover andre, da).
-Kathrine er ikke storforbruker av godteri og grandiosa.
-Kathrine har en slags vepsefobi, men er enda mer disgusted by døde insekter. Så færrest mulig insekter bør drepes mens jeg er tilstede...

Hmmm... Alle har vel sine pro's and con's, tenker jeg. Jeg er da hvertfall ikke nudist (Jeg hadde egentlig tenkt å lure deg med det, Torunn, bare for å se reaksjonen din. Det hadde vært utrolig morsomt)!

Hva skal du til høsten?

7 kommentarer:

Karoline sa...

henge i oslo på en eller annen måte.. får se hva det blir til... hvem skal du bo med da?

Anonym sa...

Hei Kathrine og jeg skal jobbe. Erik.

Kathrine Løsnesløkken sa...

Jeg skal bo med Torunn Galteland. Ja, du må bare komme på besøk til oss. Våre dører er alltid åpne :-).

Det er lenge siden jeg har fått snakket noe med deg, Erik. Det må vi få styr på. Og det er så koselig å få kommentarer fra deg, altså. Da blir jeg så glad :-).

Hallvard sa...

Hei, jeg skal studere teologi. Hilsen Hallvard

karen sa...

Ser du har vært inne å klaget på at jeg ikke skriver på bloggen, og du har helt rett, jeg er treg. Men jeg holder på å lage en ny blogg, er litt lei av den jeg har...

Ingar T. Hauge sa...

Jeg ser virkelig ingen store problemer med con's'ene dine (eneste måtte være håravfallet som du kaller det). Det meste ser mer ut som pro's for meg.

Kathrine Løsnesløkken sa...

Ah, takk Ingar. Tja... det kommer vel kanskje litt an på hva slags livsstil den andre har. Hvis ho/han spiser mye pizza, drikker mye brus, spiser mye godteri... Da vil nok den personen bli litt ensom i matveien (mye være et par-tre ganger i uka). Og alle veps må JAGES ut av rommet :-P. Jeg kan ikke uuutstå de! Æsj æsj æsj

Nå ser vi i et speil, i en gåte, da skal vi se ansikt til ansikt.
Nå forstår jeg stykkevis, da skal jeg erkjenne fullt ut,
slik Gud kjenner meg fullt ut.
1 Kor 13,12