mandag 16. april 2007

Tilbake fra Kvitsund etter en kjempekoselig og innholdsrik helg. Dere er en god gjeng :-).

Var på besøk hos Spannis i kveld sammen med resten av BM. Ho diska opp med pizzahorn og osteiskake og kringle og greier og greier. Hadde til og med bordkonkurranse på lur! Ikke verst.

Litt bordkonkurranse her og. Prøv å finne ut hvilke norske byer dette er:
1) D
2) Når kvinnfolka kjøper hatter, får ...
3) Stygg by
4) Glad i mineraler

Høytlesning ble det og. Fra en sitatbok med hverdagsvisdom:
- Jeg har lært at det ikke går an å skjule en brokkoli i et glass melk. gutt, 8 år
- Jeg har lært at det er fire stadier i livet: Når du tror på nissen, når du ikke tror på nissen, når du er nissen og når du ser ut som nissen.
- Det er ikke alltid like lett å finne ut hvem som har rett: Optimisten eller pessimisten. Men optimisten har det gøy underveis.
- Jeg har lært at jeg har mye igjen å lære. kvinne, 92 år

Noen som har litt ekstra tid til overs som jeg kunne fått? Jeg har litt for lite for tida :-(...

7 kommentarer:

Anonym sa...

kongehelg!

Anonym sa...

Ja, må jo prøve å svare på disse spørsmålene da.
Nummer en er lett: Stord.Nummer to var noe verre. Må tenke litt på den. Nummer tre er Grimstad. Easy!! Nummer fire? No ide:) Tenke prosjekt...

Kathrine Løsnesløkken sa...

Ja, kjempehelg, Irene. Jeg koste med maaasse. Bææændet var jo bare konge og, hehe.

:-P. Du er ikke så dum, du, Torunn! Tenk litt på de to siste ;-)

Ingar T. Hauge sa...

1) Stord. I den grad Stord kan kalles by, vel og merke.
3) Oslo. Styggeste byen i manns minne i hvert fall.

Solveig sa...

ææææææææh...

åh solo er så FANTATSISK!!
synes du det er bedre enn Fanta? Det synes jeg. Ingenting måler seg med solo. Fanta er bare.. ja..

Kathrine Løsnesløkken sa...

Ingar: Godt forsøk.

Solveig: Helt enig. Solo er myyye bedre. Fanta er alt for søt...

Kathrine Løsnesløkken sa...

Ok... jeg tenkte dere som hadde prøvd dere på bordkonkurransen til Synnøve ville ha svar:

1) Stord
2) Karasjokk
3) Grimstad (ikke noen god beskrivelse... Sørlandets perle
4) Steinkjær

Bedre lykke neste gang :-P

Nå ser vi i et speil, i en gåte, da skal vi se ansikt til ansikt.
Nå forstår jeg stykkevis, da skal jeg erkjenne fullt ut,
slik Gud kjenner meg fullt ut.
1 Kor 13,12