søndag 29. juni 2008

Nå er det veldig lenge siden sist innlegg...

... og det beklager jeg.

Grunnen er, uten å unnskylde meg, at jeg egentlig har vært internettløs siden 1. juni, da vi ikke har internett i leiligheten, da vi ikke har internett på setra, og da vi ikke har tid til å være på internett når vi er ledere på leir.

Hvorfor skriver jeg i "vi"-tall?
Jeg har ikke hatt et eneste øyeblikk alene siden jeg avsluttet mitt studium på Fjellhaug (for i år). Livet har vært hektisk.

I stedet for å utdype dette med ord, vil jeg heller på oppfordring fra enkelte i leserskaren legge ut et godt knippe bilder. (Ett bilde sier uansett mer enn tusen ord)


Et knippe bilder fra Heidal. Vi begynner med Steinhø-tur:
Vi fant mobildekning på toppen av fjellet. Det passet oss godt.

Så tar vi en tur på Vardhø.
Med på turen var tante Dete, onkel Steinar, Fjellgeita og meg selv.
Kommentar til film: Det er mye bråk. Men det er fordi det var mye vind.
Ellers vil du i løpet av filmen se
- Rondane
- Onkel Steinar
- Mukampen (rett bak en varde)
- og Jotunheimen
Det er med andre ord god utsikt fra Vardhø.

Grunnet klager på for mange bilder og for lite skrift fra nærmeste omkrets (altså her jeg nå sitter og lager blogginnlegg), sparer jeg historier fra min tid som leir-leder til en kveld jeg har litt flere timers søvn i historikken. Som ex-nattevakt er ikke skrivelysten på topp, og oppdateringen får heller klare seg med noen bilder, ettersom jeg også har fått klager på for få bilder. Håper halvparten av leserskaren blir fornøyd med mine smaksprøver fra Gudbrandsdalen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Dette var gøøøy :D

Hallvard sa...

Mange fine bilete her, ja. Kor høgt ligg det?

Kathrine Løsnesløkken sa...

Steinhø ligger på 1337 moh, og Vardhø på skarve 1100 moh (ca...). Setra ligger på 800 moh.

Anonym sa...

lookin pretty fly in them shades there!

silje sa...

også i dångribukse.

Nå ser vi i et speil, i en gåte, da skal vi se ansikt til ansikt.
Nå forstår jeg stykkevis, da skal jeg erkjenne fullt ut,
slik Gud kjenner meg fullt ut.
1 Kor 13,12