fredag 4. juli 2008

Sommer i Vrådal

Ikke en sommer uten gode venner og nye opplevelser!
I år var det Telemarks tur, og turen gikk til Vrådal, som ligger i midt hjertet av Telemark.
Der er naturen skjønn, og været er godt; Telemark er rett og slett idyllisk.

Av nye opplevelser kan jeg nevne i fleng:
Nødvendighet av myggnetting, og likevel en rygg full av knottstikk...

... servering av egg og bacon til frokost, selv om vi er langt fra strøm og vann...

... en fascinasjon av våtdrakt og vannski, selv om det viste seg at jeg hadde mer suksess som våtdraktmodell enn vannskiartist...

... smykkefletting på plenen, ismurt faktor 20-30, og likevel en trang til aftersun etter solnedgang...

... båttur på Nisser...

... hopping fra høye plasser (og JA, jeg har redningsvest på. Men det er mer for bekledningens skyld, da de mer feminine versjonene av badetøy har en tendens til ikke å henge like godt på dersom litervis med vann kommer veldig plutselig på)


Jeg takker og bukker for en herlig ferie, og gleder meg til neste gang villmarken kaller.

8 kommentarer:

Anonym sa...

...mens jeg satt på jobb å døde av kjedsomhet...blah

Solveig sa...

kula. du er nå villmarksbeiben du.

Ingrid sa...

Haha, syns jeg kjenner igjen noen av bildene ;)

Hallvard sa...

Yep, takk for ein veldig fin ferie :)

Til vinteren må vi ha ski- og overnattingstur, eller kva?

Kathrine Løsnesløkken sa...

Ja!! Men da må jeg få tak i en bedre sovepose... Og DA må dere HVERTFALL ha overbærenhet med meg, for jeg KAN IKKE gå på ski... Men jeg er villig til å lære og prøve.

Kathrine Løsnesløkken sa...

Kjære Ingrid,
Jeg burde ha satt på navnet ditt på bildene du har tatt. Men det gjorde jeg ikke. Og jeg gidder ikke nå... Men for de som tror at jeg er en fabelaktig fotograf kan jeg avsløre at de bildene jeg er med på, er ikke tatt av meg, overraskende nok... De er Ingrid sine, i tillegg til det siste stemningsbildet. Så fotografen er noen annen enn meg... Alle copyrighter er Ingrids.
Hilsen Kathrine

Anonym sa...

Haha, du æ vitti! Fantastisk at du brukte redningsvest:) God ferie fortsatt!

Ingrid sa...

*ler* Takk for "brevet" Kathrine! Var veldig viktig for meg å få den oppmerksomheten, og var KUN derfor jeg kommenterte det. Det hadde ikke noe med at jeg syns det er gøy når andre bruker mine bilder... ;) Takk for kommentar på bloggen min, forresten :)

Nå ser vi i et speil, i en gåte, da skal vi se ansikt til ansikt.
Nå forstår jeg stykkevis, da skal jeg erkjenne fullt ut,
slik Gud kjenner meg fullt ut.
1 Kor 13,12