fredag 1. august 2008

Ungdommens Landsmøte Kongeparken 2008!!

UL bringer mange nye opplevelser sammen med gamle venner og nye venner (men jeg har bare bilder av meg selv. Litt rart, når jeg er fotograf på de fleste av mine bilder...)

Jeg har vært på prekestolen! Har du?
Stirrende ned i dypet fant jeg fort ut at min plass var blant de høyerestående, ikke hos de lave.
Derfor ville jeg heller holde meg på kanten, enn å ta steget og hoppe ut i ukjent farvann.
Men jeg vil likevel si at jeg sto skrevs over juvet som strakte seg helt ned i jordens indre...
Andre ting man kan gjøre på UL: Kysse en bjørn?
Eller eventuelt gå på bibeltime og møte, hvor det forøvrig var 2-3000 deltakende.
UL var helt utrolig bra! Jeg MÅ tilbake neste gang.

6 kommentarer:

Hanna sa...

jeg har sett på UL på nettet jeg, funker det og, men det sosiale funker dårlig. Og ikke ble det noen Prekestoltur på meg på nettet heller.
:)
UL neste år er definitivt en god mulighet.

Anonym sa...

haha! Gjett hvem som satt til venstre for deg da du tok det bilde, da! Steike, har hørt at ho er ufattelig kul.. husker ikke helt hva hun heter, elisabeth vet det sikkert. Ü Du er rå!

Hallvard sa...

Long time, no c. Eg har ikkje vore på preikestolen, men blir gjerne med neste gong :)

Elles sorterte eg post i dag. Og det var mange kjentfolk på framsida av Dagen, må eg seie. Ketil Jensen, Toralf, Jørgen Sjaastad, Eva Bente, Kurti osb. Artig.

Johanne sa...

du vett jo kor hotelle ligge ;)
velkommen igjen

Kathrine Løsnesløkken sa...

Jo, takk! Dere jæringer er ikke så verst ;-) (jada, Johanni, du går unnder jæring, du og... Jeg er ikke så stø på vestlandsgeografi, hehe).

Anonym sa...

kan du få deg et nytt innlegg??? dette er drit kjedelig når du aldri lager en ny...bli igjen på jobb en kveld å lag en, ellers blir det bank

Nå ser vi i et speil, i en gåte, da skal vi se ansikt til ansikt.
Nå forstår jeg stykkevis, da skal jeg erkjenne fullt ut,
slik Gud kjenner meg fullt ut.
1 Kor 13,12