søndag 27. juli 2008

Første bryllup for meg...

Gratulerer til Rut, ikke lengre Vagle, men Byberg!!
Du var helt nydelig.
Opp kirkegulvet i Varhaug kirke, med far Vagle

Herr og fru Byberg, nygifte og fornøyde

Anne og Camilla...

...Og Betta og Kristina fra Drottningborg

Jentegjengen fra Drottningborg: Anne, Helene, Kristina, RUT, Torill, meg og Camilla

Den nydelige bruden - i brudekjole, ikke "fjosdress"

(og et heller litt ... rart uttrykk i ansiktet. Ikke grunnet giftemål, men 1000 mygg i sløret)

1 kommentar:

Anonym sa...

hvor fikk kristina kjolen sin fra egentlig??? føler jeg har sett den før...fiiiiiiiiin ass.

og rut e pretty pretty på disse bildene :D

Nå ser vi i et speil, i en gåte, da skal vi se ansikt til ansikt.
Nå forstår jeg stykkevis, da skal jeg erkjenne fullt ut,
slik Gud kjenner meg fullt ut.
1 Kor 13,12