lørdag 25. oktober 2008

Kjendisoppdateringer

Jeg er ikke en som fotfølger kjendisene (jeg pleier ikke følge nok med på bussen og gaten til å legge merke til celebritetene), men med engasjement i bladvirksomheten hender det at jeg hvertfall treffer på en b- og c-kjendis i ny og ne. De to siste tilskuddene er retreatbevegelsens far Edin Løvaas, og sangduoen Garness.

Edin er den mest engasjerte 88-åringen jeg har truffet noen gang, tror jeg. Med energinivå som kunne rekke langt over flere ungdommer, fortalte han historier fra et langt og spennende liv med Gud. 

Garness-jentene var utrolig hyggelige og gjestfrie, og jeg, som "presse" fikk til og med et eksemplar av deres nyeste album. Heldige meg! Men da tenkte jeg og jeg skulle reklamere for den. Den er verdt en lytt. (The good or better side of things - Garness)

5 kommentarer:

Kjøde sa...

Tar du rett og slett en del bilder? Hvilke presse jobber du for?

Ingrid sa...

Jeg vil også slå av en prat med Edin Løvaas! Heldige du :)

(Garness har jeg møtt før..)

Kathrine Løsnesløkken sa...

Hehe, nja, joa, jeg tar bilder, jeg. Men ikke disse. Disse er det Svein Jarle Bamle som har tatt (legger til en kred nederst nå etterpå). Han er min fast-fotograf for tiden. Men pressen, den kjenner du til ;-). Intet mindre enn TriggerMag.

b sa...

Hei! Kanskje merkelig å kommentera på ein heilt fremmed blogg, men det gjør eg altså. Etter at eg såg et "kjent" navn på facebook-bloggegruppa;) Med kjent meine eg at eg har sett navnet i triggermag, og at eg har ei venninna som hette Løsnesløkken. Då e dåkkår vel i slekt, for det e jo ikkje så mange som hette det;) Detta blei mye mas... Men ville egentlig bara sei at Garness sin cd har blitt blant ein av favorittane i cd-samlinga mi!

Anonym sa...

Wow, jeg må innrømme at du har fått litt mer luksuriøse oppdrag enn meg.. Det kan jeg fortelle deg alt om på onsdag.. Men Edin så ut som en utrolig sympatisk fyr, ut fra bildene til Bamle på face..

Nå ser vi i et speil, i en gåte, da skal vi se ansikt til ansikt.
Nå forstår jeg stykkevis, da skal jeg erkjenne fullt ut,
slik Gud kjenner meg fullt ut.
1 Kor 13,12