Hørt på sentralbord
"Nei, jeg vil ikke ha direktenummeret. Jeg har fått det før, og det er et mobiltelefonnummer, og jeg ringer fra fasttelefon. Det er så dyrt å ringe fra fasttelefon til mobiltelefon. Kan du ikke heller bare sette meg over til henne??"
"Sende mail?? Jeg er ei gammel dame fra Kristiansund (til leserens opplysning, hun hørtes ut som midten av 20-årene)!!!"
"Argh... Alt har bare blitt så vanskelig etter at Normisjon kom til. Da det bare var Indremisjonen var det aldri noe tull. Hvorfor kunne det ikke bare vært som det var? Det har jo bare blitt vanskelig! Jeg får jo aldri tak i noen lengre."
Til alles opplysning:
Dersom du ringer Normisjon i det Herrens år 2009, vil du automatisk bli satt over til mobiltelefon av den enkle grunn at hele organisasjonen har blitt så teknologisk oppdatert at nesten alt av kommunikasjon foregår via mail og mobil - fasttelefon er ut.
Så dersom du ikke er så glad i e-mail, og du ikke vil bruke dine tellerskritt på å ringe mobiltelefon...
... Så virker fortsatt snail mail. Og personlig oppmøte er alltid koselig.
Advarsel:
Personlig oppmøte kan føre til dårlig nattesøvn, grunnet overdose koffein.
3 kommentarer:
Hehe. Vittig!
Neste løk som ringer inn og nekter å bli satt over til mobil, overfører du til Svein Magne Pedersen. Da vil han få seg en koselig overraskelse når regningen kommer :)
Normisjon Versegod. Erik.
Legg inn en kommentar