lørdag 6. mars 2010

Ikke besøk meg på jobb i fremtiden hvis du kan unngå det...

Planen var å holde det hemmelig ganske lenge, men jeg er ikke typen til å holde tett lenge av gangen. Derfor kan jeg likegjerne offentliggjøre det.

Det er ingen hemmelighet at jeg blir ungkar i kristendom til sommeren, men høsten har til nå vært noe usikker. Det ligger nå i fortiden, ettersom søknaden allerede er sendt og papirene er undertegnet (i disse tider, elektronisk).

Valgene sto mellom sosionom, velferdstjeneste eller barnevern på Høgskolen eller Diakonhjemmet, fri-år med full jobb, eller tverrkulturell kommunikasjon på MF. Valget falt likevel på Lovisenberg Diakonale Høgskole, etter omtrent en dag seriøs betenkningstid, med sykepleie som fag. Trenger du litt kos, pleie og hjelp, og har allerede vært hos legen, da kan du om tre og et halvt år komme til meg - Søster Kathrine.

2 kommentarer:

Johanne sa...

eg tror du blir ein kjempegode sykepleier, Kathrine! :)

Solveig sa...

så bra, det tror jeg du passer til :D

Nå ser vi i et speil, i en gåte, da skal vi se ansikt til ansikt.
Nå forstår jeg stykkevis, da skal jeg erkjenne fullt ut,
slik Gud kjenner meg fullt ut.
1 Kor 13,12