onsdag 21. april 2010

Back in business

Det er noe med det å komme hjem. Plutselig blir livet så deilig vanlig. Trangen til å fortelle hva som skjer, blir mindre, og lysten til å ha privatliv blir større. Dermed blir også bloggen forsømt.

Nå har det seg likevel sånn at jeg på slutten av Peru-turen gikk tom for plass på datamaskinen, og måtte nøye meg med å ha bilder liggende på kameraet. Dermed ble det heller ingen bilder på blogg. Jeg tenkte jeg skulle legge ut et par siste bilder, før jeg sier meg ferdig med min tur i Peru, og fortsetter mitt liv i Norge.
Machu Picchu
In the jungle
Petter edderkopp
Presidentens hybel, Lima
Strykejernet, New York

Så var jeg da hjemme i Oslo igjen, og finner ut at gulvet på kjøkkenet etter seks måneder ikke lenger er verdt at jeg står på det. Derfor bytter vi det ut. Nytt golv i september og nytt gulv igjen i mai er sannelig ikke verst. Her går vi nok for mye...

3 kommentarer:

Hallvard sa...

Det såg veldig kult ut i jungelen, altså. Har du sett den siste posten på bloggen min? Livecam i NY.

Ingar T. Hauge sa...

Jeg ser bildet av "strykejernet" og tenker øyeblikkelig: Hvor er Spider-Man og kontoret til Daily Bugle? Avisa som Peter Parker skriver for, Daily Bugle, holder i spillefilmene til i det bygget.

Johanne sa...

så det e DET som e Petter Edderkopp! Tenk at du faktisk traff ein så kjent edderkopp som har ein sang oppkalt itte seg og alt! ;)

Nå ser vi i et speil, i en gåte, da skal vi se ansikt til ansikt.
Nå forstår jeg stykkevis, da skal jeg erkjenne fullt ut,
slik Gud kjenner meg fullt ut.
1 Kor 13,12