mandag 14. februar 2011

Bryllupsblogg

Denne bloggen har fått litt lite påfyll i det siste, og jeg tror nok det kan hende at det fortsetter sånn. I tilfelle jeg begynner å blogge på nytt, kan det nok være i en annen setting, under et annet navn. Uansett kan jeg meddele at jeg og min forlovede nå blogger under annet navn:

http://brudesvein.wordpress.com

Dette er ikke noen blogg vi kommer til å bruke, annet enn i bryllupssammenheng, men det kan jo være det finnes noen som er interesserte i å ta en kikk uansett. Den er ikke ferdig, så bilder og slikt kommer etterhvert. Jeg er ikke så god på sånn wordpressblogging enda.

Så, på gjensyn, blogspot.
Hvis du har meg på en reader, eller noe sånt, så trenger du ikke slette meg enda. Det kan godt være jeg plutselig gjør et comeback ;-).

Takk til alle dere som har lest her hos meg. Det har vært utrolig kjekt, og blogging har gitt meg muligheter jeg ikke visste fantes for meg engang.

5 kommentarer:

Ingar T. Hauge sa...

Ikke gå da, Kathrine!

Kathrine Løsnesløkken sa...

Jeg håper på å komme tilbake til høsten, jeg. Evt kanskje til sommeren. Ellers så kan det være at jeg kommer tilbake allerede når SJ har dratt til Indonesia! Kanskje jeg ikke skal skrive ha det bra... Kanskje jeg skal skrive på gjensyn i stedet?

Andreas sa...

Uansett må det jo kommenteres at adressen til bryllupsbloggen var fenomenal. :D

Ingrid sa...

sv: Ja, jeg syns og den ekte sola var finest :P
Det var et kult tips, det må jeg prøve ;D

rsgoldget sa...

Create your Rare metal Cafes in to Gold Anklet bracelets, you can make 30 windows xp whenever.


Cheap RS Gold

Runescape Gold

Nå ser vi i et speil, i en gåte, da skal vi se ansikt til ansikt.
Nå forstår jeg stykkevis, da skal jeg erkjenne fullt ut,
slik Gud kjenner meg fullt ut.
1 Kor 13,12