mandag 14. juli 2008

Bikerbabe

Det er ikke så mye å finne på i Grimstad når det regner. Da går det ikke an å sole seg, ikke bade, det er ikke så gøy å grille eller gå tur, og det er begrenset hvor lenge selv ei shoppingglad byjente gidder å gå på Oddensenteret.
Men med lillebrødre følger det alltid aktiviteter, og i dag kjører jeg scooter for første gang i mitt liv. Og jeg liker det veldig godt! Her er det ingen gir, lite accelerasjon, bremser som på en sykkel, og ingen plass man skal sette sykkelen i fri. Dessuten gir det vind i håret og følelsen av lakk og lær, selv om en motorsykkel kanskje hadde gitt sterkere følelse av det siste, men som NLM'er kjenner jeg mine begrensninger, og synes det holder det i massevis med en scooter.

8 kommentarer:

Anonym sa...

styggeste jeg har sett...mihihihihi

Hallvard sa...

Wow. Ingen gir. :P

Ingrid sa...

Sykt kule bilder ;D Du kler scooter ;)

silje sa...

PENT!

Anonym sa...

hahaha!
Jeg må alltid le! Godt du kjenner dine begrensninger.

(har linka deg på langsmargen.wordpress.com, hope ya don't mind)

:)

Anonym sa...

igjen...sykt stygt. aldri gjør dette igjen

Kathrine Løsnesløkken sa...

Kjære grevling.
Jeg kan ikke love at jeg aldri skal gjøre det igjen. For det er litt gøy. Men jeg lover at jeg aldri skal få meg svart skinnundertøy med nagler, og harley davidson. Det lover jeg.
Jeg skal kjøpe skikkelig mange M&M til deg.
Hilsen Kathrine, som snart er dansk.

Anonym sa...

Hei Kathrine Det var flotte bilder som du hadde lagt ut, nå må du kjøpe deg en scooter. Erik.

Nå ser vi i et speil, i en gåte, da skal vi se ansikt til ansikt.
Nå forstår jeg stykkevis, da skal jeg erkjenne fullt ut,
slik Gud kjenner meg fullt ut.
1 Kor 13,12