lørdag 19. juli 2008

Terningkast 5

"Jeg liker deg egentlig litt, Edvardt... Bittelitt..." sier storesøster Kathrine til lillebror.
"Jeg liker deg litt, jeg og," svarer Edvardt.
"Hvor mye da?" spør jeg.
"5..." svarer han og ser på meg," av 6..."

Jeg er glad i deg tilbake, Edvardt.
Vi har vært i Danmark noen dager, og her er noen bilder av min lillebror, men først en film.
- Selv om du kanskje ikke gidder se alle bildene, vil jeg anbefale at du likevel ser filmen. Min lillebror er nemlig dritgod til å sykle på enhjulssykkel!


- Mens vi venter på fergen fra Kristiansand til Hanstholm
I Legoland - Edvardt foran, og Kathrine og pappa bak

Edvardt leser "kort" over Legoland

Inspeksjon av "søen"

I Jesperhus blomsterpark - her med H.C. Andersen

Edvardt prøvekjørte alt som prøvekjøres kunne - både i Legoland og i Jesperhus, i tillegg til enhjulssykling der det lot seg gjøre...

Bror og søster

Edvardt, Brother Bear, Varte-bart...
kjært barn har mange navn

4 kommentarer:

Anonym sa...

Edvardt han er så kul! Han er for kul for seg selv.

Anonym sa...

hah..Ü hvordan ligger du ann med lappen? Elisabeth har ikke troen på at du kommer til å få lappen. Ho driver med sabotasje, ser du! Ikke si det til noen...

Anonym sa...

haha, dust eli :P du suger.

men edvardt er type ass!! har sansen vor han

Hallvard sa...

Ja, bror din verkar kul. Hehe, dumt at ein ikkje fekk sjå korleis filmen heldt fram, nett no då det vart spennande! Men det ser kult ut å kunne sykle med einhjulssykkel, det kunne eg tenkt meg å lære meg også, dersom eg hadde hatt ein slik sykkel og litt fritid.

Elles trur eg det er lurt at sysken gjev kvarandre gode ord, ti poeng til deg og bror din.

Nå ser vi i et speil, i en gåte, da skal vi se ansikt til ansikt.
Nå forstår jeg stykkevis, da skal jeg erkjenne fullt ut,
slik Gud kjenner meg fullt ut.
1 Kor 13,12