torsdag 10. juni 2010


I dag ble en kompis 25 år. Jeg er glad jeg fortsatt bare er 22. Jeg er sykepleier når jeg er 25. Ikke verst!

I dag, når jeg er 22, er jeg likevel blitt ungkarskvinne (bacholor) i teologi. En periode er over, og jeg gleder meg til en ny en. Den begynner alt i morgen, med min første opplæringsvakt på Cathinka Guldberg-senteret. Jeg kan ikke si jeg er veldig trist over at Fjellhaugtiden er over. Det var gøy så lenge det varte, men jeg er klar for nyheter. Jeg vil jo være et stadig tilbakevendende fenomen på Fjellhaug så lenge Svein Jarle er der.


3 kommentarer:

Johanne sa...

Gratulerer, unkarskvinne :) og lykke te videre!

Ingrid sa...

Gratulerer :)

Og: BachElor, ikke Bacholor ;)

karoline sa...

gratulere!

Nå ser vi i et speil, i en gåte, da skal vi se ansikt til ansikt.
Nå forstår jeg stykkevis, da skal jeg erkjenne fullt ut,
slik Gud kjenner meg fullt ut.
1 Kor 13,12