torsdag 3. juni 2010

Min store lillebror

Mai har vært en særdeles travel måned. Dette har vært tydlig også på bloggen min. Oppdateringene har blitt skjeldne, og jeg har ikke rukket stort annet enn å pendle mellom jobb, skole, barnedåp og konfirmasjoner. Juni ønskes dermed mer enn hjertlig velkommen.

Som mitt første blogginnlegg denne måneden, tenkte jeg at jeg skulle gi en liten smakebit av konfirmasjon, til de som ikke kom til å være sammen med oss den dagen. Det var tross alt min yngste bror, og den siste ÅgeLøsnesløkk som ble konfirmert.


Alle bilder er forresten tatt av Svein Jarle

3 kommentarer:

Mariblom sa...

Konfirmanten har meget pent hår! Stilighet ligger vel i slekten, dere er jo en bunadfamilie! Herlig;) Hvilken bunad er det Elisabeth har?

Kathrine Løsnesløkken sa...

Ho har Gudbrandsdalens festdrakt. Det er egentlig ho som matcher pappa. Jeg matcher mamma med min aust-agder-bunad ;-).

Anonym sa...

Flotte bilder! Har du peiling på når de kommer til oss? P

Nå ser vi i et speil, i en gåte, da skal vi se ansikt til ansikt.
Nå forstår jeg stykkevis, da skal jeg erkjenne fullt ut,
slik Gud kjenner meg fullt ut.
1 Kor 13,12