onsdag 6. oktober 2010

Men men men men manly men men men

Okei... Det ER en morsom serie, men SÅ morsom er den ikke...

Nå har naboen vår sett på Two and a Half Men siden kl 0100 i går kveld. Og det er ikke første gang han har kjørt maraton. Omtrent siden i sommer har vi hørt "Men men men men manly men men men" gjennom veggen når vi har lagt oss. Eller stått opp. Eller bare vært på soverommet i det hele tatt.

Dette begynte han med da han nok hadde spilt gjennom all den klassiske musikken han fikk tak i. For han hadde en periode med det og. Høy klassisk musikk som inkluderte opera. Fra tid til annen spilte han en melodi som gjorde at jeg våknet fra drømmeland, svett og anpusten, med frykt i øynene.

Men nå er det altså disse to mennene og guttungen som ljomer i veggene hos oss. Og jeg vurderer snart å ta turen innom naboen med et puslespill eller et Se&Hør, så øynene hans ikke blir mer firkantede enn de alt er...

4 kommentarer:

Johanne sa...

serien e kje så bra, men introen e heilt fantastiske!

Ingrid sa...

Føler med deg Kathrine. Men må innrømme at jeg liker serien 0:-)

Kristine Marie sa...

Den er jo supervittig. Og selv om introen er superkul, må jeg innrømme at å spille den i et helt døgn hadde blitt vel mye, selv for en fan som meg.. :-)

Anonym sa...

hello i m interest to talking with you on email or facebook

plz your email or facebook id link

Nå ser vi i et speil, i en gåte, da skal vi se ansikt til ansikt.
Nå forstår jeg stykkevis, da skal jeg erkjenne fullt ut,
slik Gud kjenner meg fullt ut.
1 Kor 13,12